Обмін і повернення

1. Товар належної якості

    Відповідно до ст.9. "Закону про захист прав споживачів" споживач протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, має право на обмін або повернення виробу в магазині за місцем покупки:

- обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням (за умови наявності аналогічного виробу в продажі).

За угодою покупця з продавцем обмін товару може бути здійснений під час надходження аналогічного товару в продаж. Продавець зобов'язаний повідомити покупця про надходження аналогічного товару в продаж і зарезервувати його на узгоджений термін;

- Повернути товар в магазин з виплатою, сплаченої за товар грошової суми відповідно до Заяви. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в другой строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів. (Частина 3 статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" від 01.12.2005 року № 3161-IV). Виплата грошових коштів, проводиться за місцем покупки при наявності документа, що підтверджує оплату (товарного або касового чека).

    

    Однак не слід забувати і про деякі обмеження, куплений товар можна обміняти або повернути тільки в тому випадку, якщо:

- Товар не був у використанні;

- Збережено його товарний вигляд;

- Збережені його споживчі властивості, пломби, ярлики;

- Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

2. Товар неналежної якості

    При виявленні в купленому товарі дефектів виробничого характеру покупець має право за своїм вибором протягом встановлених гарантійних термінів носіння обміняти його на будь-який товар, наданий для продажу, відповідної вартості, або одержати сплачену за нього грошову суму.

    Гарантійний термін товару, а також термін його служби, обчислюються з дня передачі товару покупцеві. Гарантійний термін носіння на одяг становить 45 календарних днів з дня покупки. Для шкільної форми, придбаної через роздрібну мережу з 01.06 по 31.08 (касовий чек) гарантійний термін встановлюється з 01 вересня.

 

    Обмін недоброякісного одягу проводиться за письмовою Заявою покупця. До заяви має бути додано товарний або касовий чек, виданий магазином, в якому була здійснена покупка.

    Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару.

   Покупець має право провести незалежну експертизу якості товару і ознайомити продавця з її результатами.

    У разі обміну недоброякісного одягу на одяг іншої моделі, з покупцем проводиться відповідний перерахунок, виходячи з грошової суми, зазначеної в товарному чеку.

    У разі повернення одягу, який був в експлуатації протягом гарантійного терміну, не підлягають обміну або безкоштовному ремонту наступні вироби:

-з ушкодженнями, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах, які не відповідають його призначенню, або з порушенням правил експлуатації;

-з механічними пошкодженнями (пропалини, порізи та ін.);

-деформований в результаті неправильного носіння, прання і сушіння, який втратив товарний вигляд в результаті хімічного впливу або з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;

-ушкодження, що виникли через особливості носіння виробів клієнтом (потертості);

-відремонтовані покупцем до пред'явлення в магазині;

-уцінена продукція.

 

3.Документи, необхідні для обміну або повернення:

 -копія паспорта, копія коду;

 -заповнений бланк для повернення;

 -чек, якщо виріб куплено в магазині;

 -накладні, яку дав Вам кур'єр з номером замовлення, якщо виріб купувався з доставкою або в інтернет-магазині;

 -одиниці товару в ліквідному стані.

 

4. Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню

    1. Магазин ні за яких умов не приймає на повернення товар, що втратив товарний вигляд, при відсутності або пошкодженні ярликів, етикеток, упаковки, а також при відсутності документів, що підтверджують оплату.

    2. Поверненню та обміну не підлягає уцінений товар. Причину уцінки уточнюйте у продавця.

    3. Товари, включені в перелік непродовольчих товарів, що не підлягають обміну або поверненню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року № 172. До переліку увійшли всі продовольчі товари, лікарські засоби, корсетні товари; рукавички; тканини; тюлегардинні і мереживні полотна; білизна натільна; білизна постільна; панчішно-шкарпеткові вироби і т.д.